Adelgade Banden
19. november 2015, kl. 07:08
Vi Har Vært Op I #Studiet Hele Natten Og Lægge De Sygeste #Vers Ned 🎤💰Bare Kørt #RedBull Efter #RedBull Men Nu Vi Løbet Tør Fuuuuuuuuck!!! Vi Havde #7Kasser!!! 👑💀💪😜 Det Nye Shit Er For Vilder Bare Fucking Vent! #Hobro4Lyfe #Hobro #PartyPartiet #PSwiggers #LJooken
I dette opslag: P Swiggers L Jooken