Hobro Undergrund
29. januar 2016, kl. 14:21
Kald Os #HobroLove Vi Gør Det Hele For #Byen Der Gjorde Os Hvad Vi Er, Det Ren #Love!!! #MTrokay Her, Og Siger Bare At Den Nye #EP Næsten Er Færdig Og Er Lidt En Hyldest Til DKs Bedste By #HobroCity #Hobronx #Hobro4Lyfe #9500 41 All The Way xD xD xD Har Personlig Lagt Meget Arbejde I Det Nye Materiale, Ligger Mig Meget Nær Hjertet, Blod Sved Tåre I Ved Det. Det Er #Adelgade Eller Intet, Motherfuckerz! True Love, Peace, Always!
I dette opslag: M Trokay